ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Ἐπιστολή τοῦ Βέκκου πρός τόν ἰταλόν πάπαν δι’ ἧς ἀναθεματίζει πάντας τούς ὀρθοδόξους χριστιανούς τούς μή δεξαμένους τήν ἑαυτοῦ δυσσέβειαν.

πιτρέψτε μου νά σς ποστείλω συνημμένως να βραχύ πόσπασμα πό τά πρακτικά τς Λυών. φορ στήν πιστολή το Βέκκου πρός τόν ταλό πάπα. διαπίστωση εναι τό λιγότερον θλιβερή: στορία παναλαμβάνεται!

Καί τότε καί τώρα -γιά τόν διο λόγο τς ψευτοένωσης- ο διοι διωγμοί, φορισμοί καί καθαιρέσεις σέ βάρος τν μολογητν τς Πίστεως, πως πίσης καί δια προδοσία καί περιφρόνηση τν γίων μας Πατέρων.

Μέ τιμή καί σεβασμό
Φώτης Μιχαήλ
ατρός

Ιωάννης ΙΑ’ Βέκκος
Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως (1275-1283), ηγέτης των Ενωτικών.


(πόσπασμα κ τν πρακτικν τς Λυών)
DOSSIER GREC DE L’ UNION DE LYON 1273-1277
INSTITUT FRANCAIS, D’ ETUDES BYZANTINES, PARIS, 1976
PAR
V. LAURENT et J. DARROUZES
(Σελ. 480-485)


τ σ μακαριότητι διά το παρόντος ναγνωρίσαι διανέστημεν γράμματος, παραστσαι βουλόμενοι ταύτ σαφς πως θερμότατα τς τοιαύτης τν κκλησιν ερήνης ντιποιούμενοι τά νέκαθεν προσαρμόσαντα τ ποστολικ καθέδρ πρεσβεα τε καί προνόμια μή μόνον σπασίως ταύτ παρέχομεν, λλά καί διά παντός παρέχει ατ προθυμούμεθα.

Καί πρτον μέν τι τό σχίσμα τν κκλησιν, ς δίκως καί παραλόγως πάλαι παρεισθαρέν ξ πηρείας σατανικς, λ ψυχ καί γνώμ κατρχάς τς καταλλαγς τελείως ποβαλλόμενοι, στέργομεν περ κυρώθη τηνικατα διά τόμου συνοδικο, καί τό πρωτεον, τήν κκλητόν τε καί τό μνημόσυνον τ ποστολικ θρόν προσνέμοντες, τατα φυλάττειν παραποίητα καί ες τό ξς πισχνούμεθα, μηδέν ατν παγγελόμενοι κατά μηδένα τρόπν καινοτομσαι τό σύνολον.

πειτα δέ προδηλομεν τ μεγάλ γιωσύν σου ς, πεί τς τοιαύτης νώσεως τν κκλησινπρόρρησις Θεο- τόν ρχέκακον οκ ν ρεμεν, θεν καί τν μετέρων τινάς ξια δοχεα τς αυτο κακίας ερών, τόν οκεον όν τούτοις ξεμέσας νέχεεν, ο καί πλήρεις γεγονότες το Πονήρου νόθον διδασκαλίαν εσηγοντο καί παρέγγραπτον τ το Κυρίου λα, πείθοντες τούτους διά τήν τοιαύτην ερήνην καταφρονεν τν ν τος ερος καί θείοις οκοις συνάξεων,

διά τατα σπουδ πολλ τν θεοστεφν γίων ατοκρατόρων μου πσα τν ρχιερέων θεία χορεία καί πάλιν πί τό ατό συναθρίζεται. Σύν ος μετριότης μν, μετακαλεσαμένη τούς τς τοιαύτης πάτης προστάτας καί ρχηγούς , καί τούτων πολλούς διορθωσαμένη διδασκαλίαις καί παραινέσεσιν, ς εδέ τινας ξ ατν τ οκεί πλάν διά τέλους μμείναντας, πόφασιν κοιν τ ψήφ κατά τούτων ξήνεγκεν. τις καί πάντας τούς οτως χοντας ερωμένους μέν ντας ν ποιοδήτινι τάγματι, ετε τ τς ρχιερωσύνης νθεωροντες σεμνώματι, ετε πρσβύτεροί εσι τόν βαθμόν, ετε τος διακόνοις συγκαταλέγονται, τούτους πάντας, πρός δέ καί μοναχούς καί ατούς ερωσύνης παντοίας περικειμένους ξίωμα, καθαιρέσει καί ναθέματι καθυπέβαλε. Λαϊκούς δέ καί λλως α μοναχούς, οτινες καί διται καλονται διά τό μηδόλως ερωσύν κοσμεσθαι, … φορισμ καί ναθέματι καί τούτους παρέπεμψεν.

τήν ποστολικήν κκλησίαν τς Ρώμης ρθόδοξον οδαμεν, μογνωμοντες ταύτ κατά τήν ννοιαν.

Oι οσιομάρτυρες Άγιοι Πατέρες, προτίμησαν τα φρικτά μαρτύρια και τον θάνατον 
από τον εκλατινισμόν έστω και εις το ελάχιστον, λέγοντες «ημείς βουλόμεθα αποθανείν ή Λατινίσαι ποτέ».

Εικόνα wikimedia.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...