ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Μήπως υπήρχε κάποτε χριστιανός βασιλιάς στη Μέκκα;


Ερείπια μιας θαμμένης, πιθανότατα, χριστιανικής αυτοκρατορίας στα ορεινά της Υεμένης
Αρχαιολόγοι μελετούν τα ερείπια μιας θαμμένης χριστιανικής αυτοκρατορίας στα ορεινά της Υεμένης. Οι ανασκαφές έχουν προκαλέσει ερωτηματικά για την πρώιμη ιστορία του ισλάμ. Μήπως υπήρχε κάποτε ένας Χριστιανός βασιλιάς στην περιοχή όπου κυριαρχούσαν οι μουσουλμάνοι στη Μέκκα;

Εχουν σωθεί ελάχιστα αγάλματα των χαλίφηδων και των αρχαίων βασιλιάδων από εκεί. Οι θεοί των παγανιστών της ερήμου λατρεύονταν συνήθως με «μη εικονικό» τρόπο, δηλαδή σαν όντα χωρίς μορφή.

Ο Μωάμεθ είχε γενειάδα, αλλά δεν υπάρχουν πορτρέτα του. Τώρα ένα έργο ανθρώπινης αυτο-απεικόνισης βρέθηκε στην Υεμένη. Είναι ένα ανάγλυφο, που φαίνεται ότι χρονολογείται από την εποχή του Προφήτη, γύρω στο 530 μΧ. Δείχνει έναν άνδρα με στέμμα, κοσμήματα, μπούκλες, και σφαιρικά μάτια. Κατά τους αρχαιολόγους αυτή η απεικόνιση δείχνει ότι ήταν άραβας, αλλά και Χριστιανός.

Η περιοχή Ζαφάρ της Υεμένης, όπου βρέθηκε το ανάγλυφο, ήταν το κέντρο μιας συνομοσπονδίας αραβικών φυλών, η οποία είχε επιρροή μέχρι την Μέκκα.

Ο άνδρας στο ανάγλυφο είναι ξυπόλυτος, χαρακτηριστικό Κοπτών αγίων. Το στέμμα στο κεφάλι του μοιάζει με εκείνα που φορούσαν οι Χριστιανοί κυρίαρχοι στην αρχαία Αιθιοπία.

Ολα αυτά δείχνουν ότι ο μυστηριώδης άνδρας με το στρογγυλό πρόσωπο είναι απόγονος των κατακτητών από την Αφρική.

Επιπλέον, επιγραφές στα εβραϊκά ανακαλύφθηκαν στην περιοχή. Ανάμεσα στους κατοίκους της Ζαφάρ υπήρχαν και Χριστιανοί, που έχτισαν εκεί μια εκκλησία το 354 μΧ. Αραβες που λάτρευαν τα παλαιά είδωλα ζούσαν στους δρόμους της πόλης.

Σύμφωνα με τους Γερμανούς ανασκαφείς της περιοχής, αυτή η ειρηνική, πολυ-πολιτισμική κοινότητα έφτασε γρήγορα στο τέλος της, καθώς κλιμακώθηκαν οι εντάσεις τον 5ο αιώνα, και η Αραβία έγινε μέτωπο πολέμων, με την βυζαντινή αυτοκρατορία που μετέφερε στην Υεμένη το δόγμα της Αγίας Τριάδας. Ηταν μια σύγκρουση ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση.

Το ανάγλυφο του «άνδρα με το στέμμα» δημιουργήθηκε, όπως όλα δείχνουν, εκείνη την περίοδο της εισβολής. Οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι πρόκειται για έναν χριστιανό βασιλιά των Αιθιόπων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...